12 gru Przedstawiamy Mercedes-AMG SL 63 S E 2024 – potężny silnik o mocy 805 KM
Flagowy roadster SL Mercedes-Benz AMG przedstawia swój szczytowy wariant, wyposażony w elektryzujący, hybrydowy silnik V-8 typu plug-in, który generuje zdumiewającą moc 805 koni mechanicznych. Najnowszy model, SL 63 S E Performance, miał swoje wielkie wejście, drażniąc entuzjastów swoimi potężnymi osiągami i futurystycznymi funkcjami, który w nadchodzącym roku zagości w salonach jako model 2024.
Odkryj na nowo moc ze znanym blaskiem
SL 63 S E Performance dziedziczy układ napędowy uznany po swoich cenionych poprzednikach, zwłaszcza w 4-drzwiowym AMG GT 63 S E Performance Coupe i AMG S 63 E Performance. Ta sprawdzona konfiguracja jest również przeznaczona dla odnowionego AMG GT Coupe, odpowiednika SL w wersji coupe, zapewniając spójne i wyjątkowe wrażenia z jazdy we wszystkich modelach.
Połączenie mocy i wydajności
U podstaw leży imponująca kombinacja: 4,0-litrowy silnik V8 Mercedesa z podwójnym turbodoładowaniem harmonijnie splata się z silnikiem elektrycznym umieszczonym na tylnej osi, zapewniającym niespotykaną dotąd moc 805 KM i ogromny moment obrotowy 1047 Nm. Płynna integracja 9-biegowej automatycznej skrzyni biegów w silniku V-8, 2-biegowej automatycznej skrzyni biegów dla silnika elektrycznego oraz sprawnego układu napędu na wszystkie koła, wzmocnionego mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu, stanowi podstawę tego rozwiązania. elektrownia. Filozofia projektowania AMG strategicznie przydziela oddzielne przekładnie silnikowi i silnikowi elektrycznemu, optymalizując rozkład momentu obrotowego w celu zwiększenia wydajności kół.
Zwiększanie wydajności dzięki innowacjom
Silnik elektryczny zasilany jest z akumulatora o pojemności 6,1 kWh, zaprojektowanego nie tylko z myślą o dużym zasięgu, ale także z myślą o dostarczaniu ogromnej mocy. Ten najnowocześniejszy akumulator czerpie inspirację z technologii Formuły 1, umożliwiając szybkie cykle ładowania i rozładowywania przy zachowaniu godnej pochwały niskiej masy. Wyrafinowany układ chłodzenia cieczą, nawiązujący do inżynierii Formuły 1, reguluje zakres temperatur akumulatora, zapewniając stałą moc wyjściową energii elektrycznej, niewrażliwą na ekstremalne temperatury.
Szukasz niezawodnego serwisu, który podniesie moc Twojego Mercedesa? Sprawdź naszą usługę chip tuningu Mercedesa. Zobacz przyrosty mocy jakie możemy wykonać w Twoim pojeździe.
Niezrównana wydajność i niezrównany design
Oczekiwane standardy wydajności mogą pochwalić się zapierającym dech w piersiach przyspieszeniem od 0 do 60 mil na godzinę w zaledwie 2,8 sekundy i maksymalną prędkością 300 km na godzinę. Na uwagę zasługuje osiągnięcie tych wartości pomimo przewidywanego wzrostu masy ciała; SL 63 wyposażony wyłącznie w silnik V-8 już przechwala szalę i wynosi 4343 funtów, a zastosowanie silnika elektrycznego, akumulatora i komponentów hybrydowych mogłoby podnieść tę wagę do ponad 4800 funtów.
Lepsze prowadzenie dzięki zwiększonej mocy
Uwzględniając dynamikę prowadzenia pod zwiększoną masą, SL 63 S E Performance charakteryzuje się pieczołowicie wykonanym podwoziem, wyposażonym w dynamiczne atrybuty, takie jak aktywne amortyzatory, aktywne stabilizatory, układ kierowniczy tylnych kół i wysokowydajne tarcze hamulcowe z mieszanki ceramicznej, zapewniające dobrze wyważone i responsywne wrażenia z jazdy.
Luksusowe wnętrza, standardy premium
Jako model flagowy, SL 63 S E Performance obejmuje szereg funkcji premium, w tym standardowe oferty podobne do pakietu premium SL. Obejmuje to elektrycznie regulowane, podgrzewane i chłodzone fotele sportowe z bogatym skórzanym wykończeniem i funkcją masażu, kierownicę AMG Performance, 12,3-calowy cyfrowy zestaw wskaźników oraz 11,9-calowy ekran informacyjno-rozrywkowy, pomysłowo wyposażony w funkcję odchylania, która zapobiega odblaskom optymalna widoczność.
Szczegóły cenowe modelu SL 63 S E Performance zostaną ujawnione bliżej jego rychłego debiutu rynkowego w przyszłym roku, kusząc entuzjastów niezrównanym połączeniem mocy, innowacji i luksusu.